Maroko

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Czw, 18 Gru 2003, 15:09:45 PST

> Ci sami organizuja wyprawe co poprzednio?

nie to odlam.
Ci co zawsze jada autobusem w stuczniu.
Ja jade kameralnie w 6 osob w marcu. W sumie lepiej. Mniej odrebnych zdan i pomyslow.
Ten chce w prawo a ten w lewo

> A ile to kosztuje mniej wiecej?

2300zl z dojazdem, wiza, prom.
+ jedzonko, woda,
+ zaplacenie jakiegos hotelu, jedzenia po drodze itp.
+ jakies sprzeciory, czyli dodatkowa karta pamieci do aparatu, lornetka, moze kuchenka
gazowa itp pierdoly
Niemniej jednak nie ma sily zeby przywozac tylko mineraly nie zarobic na tym, tak wiec
spoko.

> Czyli nie zobaczysz tego zaprzyjaznionego araba i nie bedziesz u niego
> mieszkal jak planowales wczesniej?

Nie i tak.
Nie jade do niego bo wyjdzie to za drogo. Przelot gdzies 300euro + Jeep 4x4 + bezyna +
hotele na 5dni jakies 800euro
a nie mam gwarancji ze cos kupie ekstra.
Natomiast mamy cos kopac kolo Agadiru wiec bede sie z Brahimem chyba widzial. Moze gdzies
skoczymy cos kupic. :))

> W takim razie zycze wytrzymalego kregoslupa... ;)
> Albo lepiej wez jakis wozek na kolkach na te okazy...

e tam, 100g moona i wracam pierwsza klasa do domu.

> Rzeczywiscie zapowiada sie niezle. W takim razie nie zapomnij wziac
> aparatu fotograficznego lub kamery filmowej i zdaj nam prosze szczegolowa
> relacje po powrocie.

jak przezyje to zdam relacje :)

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------