List 1 - PSM nowosci

Polski Serwis Meteorytów jba1 w poczta.onet.pl
Pon, 15 Gru 2003, 10:41:51 PST

Wielu z Was i tak zaglada na strone PSM (podobno niektorzy
codziennie, za co dziekuje), ale dla formalnosci napisze co
pojawilo sie tam nowego w ciagu ostatnich dwoch miesiecy.

Po pierwsze pojawil sie rozdzial pt.News room, w ktorym
umieszczam nowinki pozyskane glownie z zagranicznej listy
dyskusyjnej Meteorite Central. Od czasu do czasu informacji
dostarcza mi tez kilku rodzimych wspolpracownikow np.
obecny tu Robert Mularczyk. Propozycje tematow do News
roomu mozna wyslac mi mailem lub za posrednictwem
formularza, ktory znajduje sie na stronie. Do tej  pory pojawily
sie tam az 42 wpisy. Szczerze mowiac sa to informacje, ktore
po moim odejsciu z listy nie mogly juz na nia trafic.
Wiecej na ten temat - http://republika.pl/jba1/newsroom.htm

Po drugie strona PSM jest prowadzona obecnie w ramach
odplatnej uslugi Republika PRO, co oznacza, ze mam teraz
ok.40MB miejsca na pliki, 5 razy wiekszy limit miesiecznego
transferu i brak reklam. Mam nadzieje, ze nie beda sie juz
zdarzaly przerwy w dostepnosci strony.

Po trzecie sklepik Aspmetu byl aktualizowany 9 razy, ale
zmienilo sie w nim glownie to, ze ASP kupil sobie skaner
i skorzystal z wiekszej przestrzeni dyskowej dodajac zdjecia
oferowanych meteorytow (tak jak to bylo na samym poczatku).

Po czwarte pojawil sie tez nowy sklepik - moj wlasny. Skoro
prowadzilem juz dwa inne, to dlaczego nie mialbym miec swojego?
Nazywa sie PSMet. Nie jestem hurtownikiem ani nawet detalista,
sprzedaje tylko nadwyzki z wlasnej kolekcji. Mozna tez kupic
u mnie kilka innych rzeczy np. kalendarz firmowy PSM na rok 2004.
Wiecej na ten temat - http://republika.pl/jba1/psmet.htm

Po piate mam na stronie dwie sondy, za posrednictwem ktorych
mozecie glosowac na najlepsza meteorytowa strone w internecie
oraz na najlepszy sklepik meteorytowy.
Wiecej na ten temat - http://republika.pl/jba1/ankieta.htm
http://republika.pl/jba1/sklepiki.htm

Po szoste wlasnie rozpoczal sie konkurs meteorytowy z nagrodami.
Pytania ulozyl mi Andrzej S.Pilski, wymyslil je podczas szlifowania
meteorytow, bo podobno wtedy najlepiej sie mysli. Pytania sa
jednoczesnie latwe i trudne, ja w kazdym razie nie umialem
odpowiedziec na wszystkie. Pytania sa dwa, ale odpowiedzi
wlasciwie jest szesc.
Wiecej na ten temat - http://republika.pl/jba1/konkurs2003.htm

I to tyle atrakcji.
Bedzie jeszcze list nr 2, w ktorym zaproponuje Wam zmiany
w funkcjonowaniu listy, uprzedzam, ze ten nastepny moze wzbudzic
troche wieksze emocje.
Z pozdrowieniemi - Jarek.

-----
Jaroslaw Bandurowski / jba1 w poczta.onet.pl
Polski Serwis Meteorytow / http://republika.pl/jba1
Polskie Towarzystwo Meteorytowe / www.ptm.z.pl