Brahinit hehehe

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Wto, 9 Gru 2003, 04:50:29 PST

No i pojechali.
Dostalem do "badan" pol okazu 4g.
Ech, kuliste sferule, wygladajace jak bobki wielblada.
Okazalo sie ze to "jest" konkretnie brahinit Eagle Nest. Ale tylko dlatego pewnie bo jest
podobny do tego co maja ci goscie. Jego fotki sa na mojej stronie w dziale galeria
meteorytow. Niestety Eagle Nest jest orientowany i dlatego okragly a wesnetrzna struktura
jest zupelnie inna.

No i niestety w/g mnie to jest gowno warte. Oczywiscie czlowiek jest pewny swego, badania
mial robione w Czestochowie a nie w USA. Analizy niby sa, ale nie wiem. Czarno to widze.
Zobaczymy co powie prof. Karwowski bo poslalem mu fotki wynikow jakie oni mieli.

Nawet na odchodne mialem propozycje 2000zł za jedna kulke z paredziesiat gram :)) bo potem
to bedzie po 100$/g. Niestety nie dalem sie skusic.

Okazy to prawie idealne kulki, ciemno brazowe. Przypomina mi to te kulki co czasami ci od
radiacji sprzedaja na gieldach. Takie niby na potencje, ktos kiedys sie smial ze to jadra
byka :))))) czy cos.
Moze ktos kojarzy ?

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------