Morawka raz jeszcze

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Wto, 2 Gru 2003, 15:46:42 PST

PolandMET.com <marcin w polandmet.com> napisał(a) :

> sacharze inna
> sytuacja jest :)
>
> Widze ze ty wiesz lepiej :))))))))))))

heheh :) moze nie mam pewnie gorsze efekty w tej dziedzinie niz Ty ale... moim ulubionym miejscem wykopkow jest las nie trzeba sie przez trawe przebijac :)
a i czlowiek jest mniej na widoku dobra ide spac bo nie wstane jutro :0

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/