Wasz pierwszy raz

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Wto, 23 Gru 2003, 08:24:09 PST

wczoraj pora wieczorna odwiedzilem mojego sasiada ktory wlasnie powrocil do domu na swieta z monachium po przywitaniach itd sasiad zaciagnol mnie do swojego pokoju i....
oczom mym ukazala sie piekna plytka meteorytu Brahin cudo to byl pierwszy raz kiedy trzyalem w rece kawal pozaziemskiej materi
plytka niewielka kolo 2 g ale certyfikat autentycznowsci i td jest :) niestety kawalek zawieral bardziej brunatne fragmenty oliwinow ja wole zielone ;) ale niemozna miec wszystkiego :)
nastepnie pokazany zostal mi fragent szkliwa powstalego po wybuchu  pierwszej bomby A nazwany trinitydem wyglondal uroczo :)
zdarzalo mi sie jusz widywac meteoryty w muzeach (najczesciej Sikhote-Aliny bo najtansze :) ale to byl pierwszy raz ze trzymalem to w lapach :) sliczne cacko
a jak wyglondal wasz pierwszy raz ??

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/