Maroko

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 29 Gru 2003, 13:54:12 PST

> Marcin wybiera sie do Maroka !
> Przywiezie duzo meteorytow i bedzie je sprzedawal prawie darmo ! Taka mam
> nadzieje ;)

przeczucie cie nie omija :)
Ale to zalezy ILE przywioze. Mam nadzieje pokonac Tomka, wiec minimum to 4kg :))
Ale co jest lepsze, jeden z ludzi jadacych na wyprawe sie przyznal, ze ma 30g LOWICZA
!!!!!!!!!!!
Juz kombinuje co mu za niego zaproponowac hiehiehie

> A tak powaznie to moze Ci sie przyda , zreszta nie tylko Marcinowi , linka
> do dobrej jakosci zdjec satelitarnych !
> Chciales zaznaczac elipsy spadkow.
> http://rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/gallery/
> W wyszukiwarke na stronie trzeba wpisac : MOROCCO
> Jest kilka opcji zdjec !
> 1 km/pixel , 500m /pixel lub 250m/ pixel oczywiscie ostatnia opcja daje
> zdjecie o ogromnym pliku !
> Kto nie zna strony - zapraszam !

Dzieki
juz mam mapke wektorowa i chyba sie nada bo nie ma na niej smieci za duzo, tylko rzeki ,
drogi i miasta, wiec moge walic punktow miliony.

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------