identyfikacja meteorytu

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Nie, 30 Lis 2003, 03:09:59 PST

Romulus <romulus w utp.pl> napisał(a) :

> jechac do krzadki.....:(
>
> mieliśmy okazję być z kolegą Arturem a Krządce :) , ale boję się że to co
> tam znaleźli było pojedynczym egzemplarzem :)
> , ale z kolei fajnie wyglądają żwirownie na południe od Krządki . Kamolków
> Ci tam dostatek a niektóre nawet obiecująco wyglądają ale tylko na pierwszy
> rzut oka :)
> U Ciebie dzisiaj leje ???
>
> pzdr
>
> Robert

niestety leje :( zato caly tydzien mialem slonko :) ale bylem chory :) a jesli chodzi o krzadke to wdlog mnie przytaszczyl to lodowiec sprawa byla jusz poruszana :) wiec nie bede sie rozpisywal :)
ja znalazlem tam agata :) calkiem ladnego i calkiem przypadkiem :)
a poszperal bym za kosmicznymi giziolkami na tamtejszych lonkach ale cos mi sie o uszy obilo ze smiecia tam durzo :) wiesz najlepiej jesi mozesz to napisz do mnie na priw na gg 2221622 bo mial bym pare pytan :) pozdtro
Kenny

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/