identyfikacja meteorytu

Romulus romulus w utp.pl
Sob, 29 Lis 2003, 23:31:43 PST

> wybacz ale jakos sobie nie wyobrazam kopania meteorytow przy pomocy VLF z
kilku powodow
> - podstawowy jest zbyt drogi
> - gorszy zasieg niz Pi
> - skomlikowany (ma sie co psuc)
> - dyskryminacja w kopaniu meteorytow jest absurdem bo nawet jesli trafisz
kolorek to bedzie to albo moneta albo luska (jesli sa luski to itak teren
bedzie zasmiecony odlamkami )
> - wplyw gruntu wymaga regulacji w VLF ( Pi nie maja tego problemu)pozatym
czescto VLFy wzbudzaja sie na mineraly w skalach magmowych a kopanie glazow
narzutowych nie nalezy do przyjemnosci
> - moze glupiec przy malych przedmiotach stalowych (Pi ma zato zmniejszona
czulosc na kolor)
> to tyle co mi sie z porownania nasunelo :) dla szanownych kolegow kopaczy
meteorytow wykrywacze typu VLF zostaly skonstruowane z mysla o moneciarzach
i do tego sie swietnie nadaja
> Pi byly jusz w 2ww urzywane do wykrywania min ten typ wykrywaczy jest
strasznie pazerny na ferromagnetyki dlatego jest z powodzeniem uzywany przez
kopaczy militariow (wiekszosc karabinow jest stalowa:P) dobra dosc tego
wywodu :)
> pozdro Kenny

Witam ;

 Kenny ! I tutaj masz całkowitą rację :)  Jednak jak ktoś lubi kopać i
szukać nie tylko kluczy :) powinien mieć VLF-a :))
Kolega Marecki (przy odrobinie szczęścia) , pewnie trafi na meteoryt w
Morasku , czego mu życzę , a Rutus + na moje oko jest porządnym wykrywaczem
ale na pewno nie jest to "pies na meteoryty"  ;-)))

pzdr

Robert