identyfikacja meteorytu

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Sob, 29 Lis 2003, 12:44:27 PST

Marecki <marecki w icpnet.pl> napisał(a) :

> Powiadasz że to wbrew logice.... hmmm
> a nie sądzisz że mogę mieć jeszcze jakieś inne powody ?
> zajrzyj do archiwum  :)))
>
> Pozdrawiam
> Marek

aaaa to przepraszam kolege :) jak kolega sie jeszce na monetki czai :)
to faktycznie taki wybor bedzie najlepszy a archiwom mi sie czytac nie chce :)
ale jest pewien problem w mysl nowej ustawy kopanie monet i innych zabytkow ruchomych jest nielegalne :) (jakas paranoja)

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/