identyfikacja meteorytu

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Sob, 29 Lis 2003, 12:30:06 PST

> nio nawet i o przyslowiowej D... ale uwerz mi znam z autopsji ze jak jusz cos jak chat
istnieje to znajduja sie tematy moze i calkie absurdalne ale wkoncu czy lista o
meteorytach musi sie zajmowac tylko meteorytami ?/

musze cie zmartwic i uprzedzic ze ta lista zajmuje sie tylko meteorytami.

> przy tym  podejsciu w oczekiwaniu na nowy spadek w polsce na maila morzemy czekac do
usranej smierci...
> a tak mozan se pogadac ot chocby o tym kto co szukal i c znalazl

to tez jest tmat dot. meteorytow. Natomiast to czy ktos np. kocha Leppera juz nie jest z
tym zwiazany z ta lista.

> ja np jestem conajmniej 1x w tygodniu w erenie i kopnie spore ilosci zlomu :)
> czasami cos ciekawego jak bym chcial opisywac to na liscie to
> szybko bym ja zapchal bezsensownymi mailami :0

Jak cos znajdziesz z niklem to chetnie dowiemy sie co to jest

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com
http://www.Gao-Guenie.com      GSM +48(607)535 195