identyfikacja meteorytu

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Sob, 29 Lis 2003, 10:59:30 PST

Marecki <marecki w icpnet.pl> napisał(a) :

> Pewnie masz racje , ale jak cos znajde to odszczekasz te slowa   :)))
> będziemy slyszec piekne haaauuuu ... !!!  :)))
>
> Pozdrawiam
> Marek
> http://www.icpnet.pl/~marecki/
> 52°23'16"N 16°56'45"E

sluchaj ja w to nie watpie ze to jest mozliwe :) bo wkoncu jest to wykrywacz :P problem polega na tym ze po co dobrowolnie ograniczac sobie osiagi podnoszac koszty?? wybacz ale to dla mnie wbrew logice :P
kopie jusz 4 lata wiem cos o tym...

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/