identyfikacja meteorytu

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Sob, 29 Lis 2003, 07:18:52 PST

Marecki <marecki w icpnet.pl> napisał(a) :

> zmieniony na
>

> Witajcie !
>
> Sam juz nie wiem gdzie pisac i co czytac :)))
> Wlasnie kupilem wykrywke (RF+), saperka juz od dawna czeka - jestem
> spragniony kopania :)
> Moze ma ktos ochote na wspolny wypad do Moraska ? (najlepiej zaraz)
> Odnosnie Rutusa - rozmawialem z producentem (Arkiem) i stwierdzil ze bez
> problemu moze zrobic wersje wykrywacza dla poszukiwaczy meteorytow .
> Dyskryminacja w takiej piszczalce dzialalaby odwrotnie tzn. odrzucalaby
> metale kolorowe .
> Byloby jeszcze kilka innych usprawnien .

> [...]

wybacz ale jakos sobie nie wyobrazam kopania meteorytow przy pomocy VLF z kilku powodow
- podstawowy jest zbyt drogi
- gorszy zasieg niz Pi
- skomlikowany (ma sie co psuc)
- dyskryminacja w kopaniu meteorytow jest absurdem bo nawet jesli trafisz kolorek to bedzie to albo moneta albo luska (jesli sa luski to itak teren bedzie zasmiecony odlamkami )
- wplyw gruntu wymaga regulacji w VLF ( Pi nie maja tego problemu)pozatym czescto VLFy wzbudzaja sie na mineraly w skalach magmowych a kopanie glazow narzutowych nie nalezy do przyjemnosci
- moze glupiec przy malych przedmiotach stalowych (Pi ma zato zmniejszona czulosc na kolor)
to tyle co mi sie z porownania nasunelo :) dla szanownych kolegow kopaczy meteorytow wykrywacze typu VLF zostaly skonstruowane z mysla o moneciarzach i do tego sie swietnie nadaja
Pi byly jusz w 2ww urzywane do wykrywania min ten typ wykrywaczy jest strasznie pazerny na ferromagnetyki dlatego jest z powodzeniem uzywany przez kopaczy militariow (wiekszosc karabinow jest stalowa:P) dobra dosc tego wywodu :)
pozdro Kenny

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/