nowe znaleziska meteorytu Moravka

Zbigniew Tyminski ztym w npdaxp.fuw.edu.pl
Pią, 28 Lis 2003, 11:35:53 PST

> I co Ty na to Marcin ? Mieszkasz tak blisko takiej elipsy, gdzie
> znaleziono 6 sztuk i nie ruszasz t... ?  ;-)

a no wlasnie, przecie to rzut beretem :)

> Ale jak skombinujemy ta gazete z elipsa to mozna zrobic wyprawe.

Gazeta jest dostepna dla czlonkow Towarzystwa Meteorytowego w usa, wiec trzeba by
zapytac Mazurka albo ASP. Pozatym wiem, ze jest do wgladu przez internet,
niestety adresu strony nie pamietam i nie udaje mi sie go potwornie odnalesc...
pewnie zrobili tak, ze jest dostepny tylko dla subskrybentow :(
zibi