Moje cudo techniki sowieckiej

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Wto, 18 Lis 2003, 08:56:24 PST

Nie znam sie na tym , ale czy cewka 1x1 m nie powinna dawac ciut lepszego
zasiegu ?!
Za kilka dni bede mial polecanego mi Rutusa - sprobuje przetestowac go w ten
sam sposob .

==========
Panowie z Armanda sa oporni i poniewaz ja im tam strasznie mędziłem n/t tych zasiegow nie
odpowiadaja szybko na emaile.
W kazdym razie zasiegi podane w aukcji zgadzaja sie w 40-50% z tymi rzeczywistymi,
wiec.... mam powody aby nie wystawic pozytywa w sumie.

Niemniej jednak, saperka do 70cm, to i tak jest OK, bo wszystko od kilograma wykryje
elegancko.
Poza tym podobno PI nie traci zasiegu w glebie.

Musze to tylko troche zmniejszyc , zminiaturyzowac, uleprzyc itp i bedzie z tego cudo

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------