Dzieki za powitaie

Zbigniew Tyminski ztym w npdaxp.fuw.edu.pl
Pon, 10 Lis 2003, 21:58:11 PST

> senk Ju ale mi chodzilo o kopanie pomiedzy przelazami a moraskiem konkretniej na lini
>  lonczacej przelazy z kraterami hehe ale to chyba szukanie igly w stogu siana....

ta elipse rozszerzono jeszcze dalej !!!!
W miejscowosci Tabarz w Niemczech znaleziono meteoryt odpowiadajacy typem naszym
moraskitom i podobnym wieku ziemskim... razem z Przelazami leza na jednej
lini "zderzenia" i jezeli to na prawde ten sam spadek bylaby to najwieksza
na swiecie elipsa :)
Bartoschewitz R., Spettel B. (2001), Tabarz - A Fragment of the Morasko Strewn Field?http://home.t-online.de/home/Bartoschewitz.Meteorite-Lab/forschun.htm

zibi