Swiecie

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 10 Lis 2003, 11:43:17 PST

> O meteorytach po czeskiej stronie... mysle, ze to rownie dobre miejsce na
> poszukiwania zaraz po Morasku. Tam tez trzeba sie wybrac bo znalezino tego
> tony a i byc moze dolecialo tez cos do Polski ?
> teren elipsy niestety zostal zalany woda - jest tam teraz chyba jakas elektrownia
> wodna...
> o sorry to Slowacki meteoryt:
> Magura, Orava, 49st. 20'N, 19st.29'E
> rok: 1840
> masa: ~ 150kg
> Type: Iron , IA .  Octahedrite, coarse (2.4mm)

Jak znaleziono tego TONY skoro TKW to marne 150kg ?
Jakis deszcz czy co ? Zreszta ja w zyciu o tym meteorycie nie slyszalem totez nie mogli go
znalezc cale TONY bo by to sie pojawialo na rynku.

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------