Wykrywacz Armand ramowy

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Pon, 10 Lis 2003, 17:46:11 PST

PolandMET.com <marcin w polandmet.com> napisał(a) :

> Witam. Dostalem.
> Dziala choc zasieg nie jest porazajacy. Mam narazie cewke 30x20cm.
> 300g Dronino 9x10cm wykrywa tylko z 22cm najdalej.
> Czulosc ustawiona na taka zeby w powietrzu nie piszczalo. Natomiast zbiera
> wszelnie
> nalutkie obiekty.
> Jak zmniejsze czulosc do takiej, zeby srubkę wykrecona z obudowy (fi 3mm, dluga
> na 7cm)
> nie wykrywalo gdy lezy na cewce to ta sama brylka meteorytu 300g wykrywana jest
> z 7cm.
> [...]
Marcinie litosci cos ty zakupil ?? moj mirakl na cewce sr 20 zm wykrywa 2 zl z 20 cm (teoretycznie powinien z 29 ale cos sie konstruktor do bledu przyznal ma mi to poprawic ) a jesli chodzi o wieksze obiekty tak jak ty mowisz z moraskiem to pewnie cos grobo ponad 0,5m (garnik z glebszych glebokosci sie wydzieralo na oko 70 cm:)

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/