Dzieki za powitaie

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Sob, 8 Lis 2003, 21:30:42 PST

Jacek D. <jdrazkow w szkoly.edu.pl> napisał(a) :

> wiek
>
> Hm, nie jestem pewien, czy byly robione badania, ale zapytam ASP.
> Meteoryt zostal znaleziony w czasie rozkopywania piaszczystej skarpy w
> czasie budowy linii kolejowej. Teren spadku mozna zaliczyc do moreny
> czolowej. Znajomosc wieku ziemskiego zalatwilaby sprawe
>
> --
> Pozdrowienia,
>  Jacek

jak na moj gust jesli ten  pagorek byl piaszczysty to raczej meteoryt nie byl przytaszczony przez londolud z prostego powodu meteoryty to kamienie a jak by tego bylo malo to jeszce ciezsze od ziemskich przed morena ctworza sie sandry z materialu wyplukanego z moreny tworzone z drobnoziarnistego materialu wiec swiecie na moj gust nie moglo byc tam przytargane woda tylko ono sie tam wbilo kamienie i meteoryty pozostaja na morenie...

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/