Dzieki za powitaie

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Sob, 8 Lis 2003, 14:46:14 PST

dziekuje za serdeczne powitanie :) liste minetalow widzialem ale brak czasu nie pozawala mi sie za bardzo do niej dolonczyc pozatym niewiem czy niedlogo nie bede zmuszony zrezygnowac z sieci (ciezka sytuacja finansowa) oczywiscie jestem tym samym Kennym z poszukiwaczy a teamat jaki mi sie obecnie nasuwa na mysl to wystepowanie meteorytow w morenach czolowych

otoz wedlog najnowszej teori moreny takowe poswstaja z materialu zrzucanego z lodowca a nie jak dawniej sadzono sa pchane przed londolodem :) a wiec miejsca takie sila zeczy sa ciekawe pod tym wzgledem gdyrz na stosunkowo niewielki teren przez wiele tysiaclei niekiedy byly znoszone mterialy z dosc sporego regionu niestety na potwierdzenie takowej p teori mam tylko meteoryt krzadka ( w okolicy) :)
puki co nad sprawa debatuje z Meteoritem  pozdrowienia...

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/