Moraska Artura Janus'a

Andrzej Kasperowicz andyk w termisoc.org
Wto, 28 Paź 2003, 07:46:26 PST

> Po zeszlifowaniu zwietrzeliny okazalo sie ze jest na srodku spore
> zaglebienie wiec A.S. Pilski po konsultacji ze mna postanowil ze nie bedzie
> dalej szlifowal i wytrawi tylko obwodke wokol zaglebienia. Ale calkiem
> fajnie to wyglada wedlug mnie.

Moze i tak, ale mimo wszystko czy to nie marnotrawstwo meteorytu tyle go
zeszlifowac? Co innego przekroic na pol, a co innego taki kawalek zetrzec
na proszek IMHO. :(
Poza tym czym on trawi i konserwuje powierzchnie, bo wygladaja jak
pomalowane czarna farba asfaltowa (wiem, ze pewnie malowane to one nie
sa, ale mowie tylko jak wyglada powierzchnia) i nie robi to na mnie
korzystnego wrazenia, kojarzy mi sie z jakimis brudnymi smarami i
zuzytymi metalowymi elelmentami w warsztacie samochodowym.
Ale sama wytrawiona powierzchnia zeszlifowanego metalu wyglada calkiem
fajnie, klasycznie mozna by rzec, nic tylko jeszcze raz pogratulowac
znaleziska!
A ten: http://www.meteoryt.net/ebay/met3.jpg
to chyba by warto przeciac, bo tak to za wiele nie widac, jak na razie.

ak