Wykrywacz

=?windows-1250?Q?Piotr_Po=E6wierz?= piotrpocwierz w wp.pl
Wto, 21 Paź 2003, 14:17:33 PDT

> Panowie prosba
> Tak rozwazam mozliwosc zakupu wykrywacza ramowego po dosc dziwnie niskiej
cenie (made in
> Poland chyba) ale gosc jest z Warszawy.
> Czy ktos z Was jest z okolicy i moglby ewentualnie sprawdzic stan/odebrac
ten sprzet od
> goscia ?
>
> bylo by to bardzo pomocne.
> Moglbym wtedy jechac do moraska natychmiast :)

Witajcie!
Ja jestem z Warszawy i chętnie Ci pomogę w sprawie tego wykrywacza. Mogę go
obejżeć i zrobić prosty test czy działa, bo cena jest żeczywiœcie dziwnie
niska.
Jeœli Marcinie jesteœ zdecydowany to czekam na kontakt.
Mój tel. 0604-392-366.
Pozdrawiam wszystkich
Piotr