Miejsca meteorytow w Morasku

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 20 Paź 2003, 14:30:27 PDT

> Dokladniej to bedzie na polnocny-wschod. Nie wiem czy ta droga jezdza
> smieciarki. Na polu przed lasem Morskim znalazlem dwa, ale przy samej drodze
> Lagiewnickiej. Trzeci po drugiej stronie drogi blizej rezerwatu.

Wiecie co tak to my sobie mozemy opowiadac gdzie znalezlismy maslaczki i prawdziwki.

Tomek, zeskanuj ta swoja slawetna mapke z okazami Grzegorczyków i swoimi i daj gdzies na
www.
Jak ktos cos znajdzie to sciagnie mapke, zrobi swoj PUNKT i odesle Ci.
Mozna by wtedy np. Dereckiemu poslac tez bo on 400g znalazl.

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------