Powtorki

Andrzej Kasperowicz andyk w termisoc.org
Pon, 20 Paź 2003, 11:10:03 PDT

> Pisze to, bo ostatnio przy tylu meilach nie mam cierpliwosci ich czytac,
> bo 99% to samo, a gdzie cos nowego, to trodno dojzec ;-(
>
> Co o tym sadzicie ?

Masz 100% racje. Tak sie wlasnie powinno pisac jak sugerujesz.
Zreszta te wszystkie zasady prawidlowego wysylania na listy dyskusyjne
zapisalem tutaj dla listy Mineraly (dla Meteorytow wiekszosc z tego tez
obowiazuje):
http://znik.wbc.lublin.pl/Mineraly/FAQ/index.html#Regulamin
wiec poczytajcie jesli ktos chce wiedziec jak powinno wygladac w pelni
prawidlowe wysylanie listow na listy dyskusyjne.

Oprocz tego jest jeszcze mini-netykieta list i grup dyskusyjnych:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

ak