Trzeci Neuschwanstein !

Thomas Kurtz thomas.kurtz w stud.fh-hannover.de
Pon, 20 Paź 2003, 10:58:00 PDT

Witam Was,

a oto zdjecie nowego Neuschwansteina.
Ma az 2,84 kg. (Zdjecie z gazety Astronomie heute 11/12.2003)
[zdjecie tylko pod adresem :
www.stud.fh-hannover.de/~kurtzt/astheute2.jpg ]

A historia jego znalezienia wprawila mnie w depresje, ze musialem sie
polozyc spac ;-(

Znalazl go fizyk, ktory znal te tereny, jak jego kieszen, juz od
dziecinstwa.
Przypadkowo dowiedzial sie odemnie, gdzie tego szukac, no i znalazl.
*#(*#&
A ja tam buszowalem cale 9 tygodni, bez skutkow !
To jest przeznaczenie ! No ale mysle ze raczej nie trafil bym
przypadkowo akurat na jego sztuke.
To mnie motywuje w lecie dalej szukac, bo glownej masy dalej nie ma !

Pozdrawiam z Hanoweru,

Thomas.

PS.: Artur, napisz o Twoich Moraskach, ile waza ?
Gdzie je dokladnie znalazles ? Zaraz na polu, na wschod od kraterow, czy
pareset metrow na wschod ?