Wykrywacz

Andrzej Kasperowicz andyk w termisoc.org
Pon, 20 Paź 2003, 10:43:52 PDT

> P.S. Andrzeju , jednak ta lista lepiej chodzi :) nie mam połowy śmieci które
> mi przychodziły do tej pory > Tak trzymać , dobra robota :)

Dzieki.
W tej chwili jednak pojawil sie jeden efekt uboczny ustawienia mailmana
tylko do przesylania postow plain/text (czyli zwyklych wiadomosci
tekstowych), a mianowicie nie przepuszcza zadnych zalacznikow (bo jak
jest zalacznik to to juz nie jest plain/text tylko multipart-section
message) i wlasnie przed chwila Tomek przesylal swojego posta z
zalcznikiem w postaci fotografii (ponad 200 k) meteorytu, ale mailman nie
przepuscil. Zapytalem sie wlasnie Marcina, czy chce aby takie wiadomosci
z zalacznikami byly w przyszlosci na liste automatycznie przesylane, czy
nie.
Jesli tak, to wada takiego rozwiazania byloby to, ze archiwum staloby sie
od obrazkow bardzo ciezkie i jakby ktos z Was chcial sobie pozniej
archiwum sciagnac na swoj dysk to mialby znacznie wiecej sciagania niz
gdyby zalaczniki nie byly przepuszczane i byl w archiwum tylko czysty
tekst.
No ale zobaczymy jak Marcin zdecyduje.

ak