Wykrywacze

Robert Mularczyk r.mularczyk w naprzod.com.pl
Pon, 20 Paź 2003, 09:13:55 PDT

> Jeszcze zobaczysz kto bedzie mial lepsze trafienia he-heeh... meteorytow u
nas
> jak na lekarstwo a wystarczy popatrzec jakie fanty zbieraja goscie od
> poszukiwanskarbow...

Czemu nie ?? :) Z chęcią zobaczę :)
Rutus to naprawde porządny sprzęt ,za takie pieniądze ....ale....
Ja szukam meteorytów a inne badziewie mnie nie interesuje i dlatego mam
Nowaka :)))

pozdrawiam wszystkich Poszukiwaczy Skarbów na liście :))

daż dół czego i Tobie Zibi życzę

pzdr

Robert