koniec narzekania

Zbigniew Tyminski ztym w npdaxp.fuw.edu.pl
Nie, 19 Paź 2003, 17:31:54 PDT

> Zibi, zdaje sie, ze m.in. Ty narzekales, ze nie ma archiwum, teraz jest
> nowa lista z archiwum no i co...?

...i witam na nowej liscie poswieconej naszemu ulubionemu tematowi :)
   Jako, ze to nowa lista to moze powiem pare slow o sobie.
Jestem dokorantem na UW, w chwili obecnej przebywam za granica - Darmstadt,
Niemcy skad duzo blizej do Gifhorn a to juz za tydzien :)
Meteorytami interesuje sie od hmmmm... 1993 roku dzieki ASP, ktory dal
wtedy ciekawy wyklad w Olsztynskim Planetarium i tak zlapalem tego chopla :)
Mam mala kolekcje, ok 40 okazow i raczej nie bede jej powiekszal, chyba ze
przez okazy wlasnorecznie znalezione... lub wspolnymi silami :)

   Ciesze sie z nowej listy, nie mniej jednak mam nadzieje, ze stara
nadalbedzie funkcjonowac tak zeby moc od czasu do czasu przeslac jakies
niepotrzebne pie... glupotki.

To tyle z mojej strony... moze ktos jeszcze ma ochote powiedziec cos o sobie?
 To dobra okazja zeby opowiedziec jak zaczynaliscie z tym nalogiem :)))))
 pozdrawiam
 zibi