Spadek z lat czterdziestych !!!!

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Wto, 6 Kwi 2004, 08:43:26 PDT

Oto jaki list dostalem jak mnie nie bylo.

==============
Zdarzenie to miało miejsce w Inowłodzu lub najbliższej okolicy w drugiej połowie lat
czterdziestych (1948 lub 1949r).Teraz szczegóły:mama moja była w tym czasie na koloniach w
w.w. mieście i przebywając w sali sypialnej wraz z innymi dziećmi (było już ciemno)
zaobserwowali duży,jasny obiekt przemieszczjący się tuż nad budynkiem kolonij po chwili
usłyszeli huk,rano udali się do bobliskiego lasu gdzie oglądali wielki lej.Nigdy nie
wnikałem w szczegóły tego wydarzenia, ale jeśli są osoby , które się tym interesują i
słyszeli o takowym zdarzeniu to bardzo bym prosił o odpowiedź na ten temat.
PS.mama moja ma dzisiaj 65 lat i napewno by ją to bardzo poruszyło . Dziękuje za uwagę
Wojciech K.
==============

Jezeli jego Matka cos jeszcze pamieta a przedewszystkim lokalizacje tego krateru to moim
zdaniem, majac tym bardziej teraz "znajomego" z magnetometrem i niedlugo z georadarem,
jest duza szansa na  znalezienie meteorytu. Tylko trzeba by bylo sie dowiedziec czy ten
duzy krater mial 50 czy 500cm srednicy :))
Bo od tego zalezy jak gleboko mogl zakopac sie meteoryt i jak duzy byl. Bo w/g mnie jak
kraterek byl maly to meteoryt mogli wykopac miejscowi. Natomiast jezeli okaz zaryl sie na
pare metrow to pewnie tam jeszcze lezy i czeka na nas.

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com
http://www.Gao-Guenie.com      GSM +48(607)535 195
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~