Doly spadkow

Thomas Kurtz thomas.kurtz w stud.fh-hannover.de
Śro, 7 Kwi 2004, 11:00:48 PDT

Kenny schrieb:

> a wracajac do tematu to Marcinie  podziel sie informacjami na jakie glebokosci sa w
> stanie sie zakopac meteoryty w zaleznosci od wielkosci krateru bop zawsze mnie to
> nurtowalo a niemoge znalezc odpowiedniej informacji...

To zalezy oczywiscie od gleby, predkosci i konzystecji meteorytu.
N.P. najwiekszy przedstawiciel meteorytu Jilin ma jakas tone i wbil sie
w pole na 6 metrow !
Nie zrobil krateru, bo predkosc kosmiczna byla wychamowyna prawie
calkowicie.
W sieci sa gdzes niesamowite zdjecia wykopywania tej bryly !

Tomek.