Doly spadkow

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Czw, 8 Kwi 2004, 05:45:56 PDT

> Czy Twoja, Marcin, ramowka by cos tak gleboko zakopanego wylowila? Chyba
> nie, nawet gdyby to byl czolg. :(

Ramowka jakosci Tomka czyli jakis Pulse Star pewnie by wykrywal duze obiekty nawet 3-4
metry nie mowiac o czolgu. Moj lapie saperke 20x20cm z 80cm. Ale mi nie chodzi o
lokalizacje zloz glebinowych tylko o szybkie i dokladne skanowanie terenu. A TO zapewnia
nawet moj shit.

> Jak ktos znajdzie link niech da znac na liste.

Hehe, jasne.

PS. Pozdrowienia dla milej Agnieszki :)))))))

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~