Witam Wszystkich

karol kajka-k w o2.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 11:52:08 PDT

Witam Wszystkich!

Nazywam sie Karolina Kruczkowska, mieszkam w Gliwicach. Od jakiegos
czasu inetresuje sie mineralami ale na meteoryty wpadlam dopiero
niedawno(o tragiczna ironio!!!) W tym roku zdaje na geologie na US w
Sosnowcu i mam nadzieje na tych studiach rozwijac swoja wiedze w
kierunku badania tych pozaziemskich kamyczkow:) Chcialabym miec
mozliwosc spotkania i poznania ludzi (zwlaszcza ze Slaska), ktorzy
podzieliliby sie ze mna swoimi doswiadzczeniami, bo co innego czytac
ksiazki, a co innego  moc porozmawiac i obejrzec prawdziwe okazy.
Narazie niestety nie posiadam swoich (moze tylko 1 podejzany), ale
mam nadzieje to jak najszybciej zmienic.Bylabym wdzieczna za
wszelkie informaje dotyczace spotkan kolekcjonerow i poszukiwaczy.
Mam nadzieje ze przyjmiecie mnie do swojego grona ?!
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie !
Karolina Kruczkowska