Witam Wszystkich

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Pon, 26 Kwi 2004, 12:32:51 PDT

> mam nadzieje to jak najszybciej zmienic.Bylabym wdzieczna za
> wszelkie informaje dotyczace spotkan kolekcjonerow i poszukiwaczy.

Odbylo sie niedawno jedno. Szukano resztek meteorytu Morasko, niestety
tym razem rezultaty mierne, jak mozesz poczytac tutaj:
http://www.meteoryt.net/sprawozd/morasko_2k4/morasko.htm

Chociaz w tej relacji jest takie zdanie:
"W tym czasie Robert wciąż szukał i to o dziwo z pierwszymi jak dotąd
efektami w postaci trzech okazów które wyglądały na meteoryty. Wszystkie
one oddalone były od siebie o jakies 10 metrów. Po prostu czysty
przypadek. "

To w koncu znalazles Robercie meteoryty czy nie?

Ponadto czasami meteoryty i meteoryciarze bywaja na gieldach
mineralogicznych:
http://znik.wbc.lublin.pl/Mineraly/Harmonogram/gieldy_polskie.html
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/

> Mam nadzieje ze przyjmiecie mnie do swojego grona ?!

Z otwartymi rekoma. :)

ak