UFO - bolid.

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Czw, 5 Sie 2004, 07:02:26 PDT

> zarabiste
> ale to moze byl jakis test czegos ?
> Na bolid to bylo za wolne. Chyba ze film jest zwolniony

A pamietasz jak Jacek i pare innych osob opisywaly tu lot czegos co wg
swiadkow lecialo jeszcze wolniej? Wniosek Wasz byl wowczas taki, ze bolid
lecial rownolegle do Ziemi w tym samym kierunku, w ktorym obracala sie
Ziemia i stad byl taki powolny. Moze tu jest tak samo?
Ale mi tez jakos za bardzo to na spadajacy meteor nie wyglada.

ak

PS. Sorry za powtorki tej samej tresci e-maila. Admin zrobil upgrade
servera i cos nie dzialalo, a ja o tym nie wiedzac sie dziwilem dlaczego
moje posty nie dochodza...