UFO - bolid.

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Czw, 5 Sie 2004, 15:06:07 PDT

> niop o cos takiego mi chodzilo :) dlatego mowie ze silnik rakietowy stad
ogien..
> a w momecie 2giego uderzenia nie wytrzymal i go rozerwalo.. :)
przynajmniej wybuchajace
> silniki tak chyglondaja...
> bomba by sie nie palila i tez wybuchla by przy pierwszym rabnieciu.. chyba
ze jakies dziwne
> :)

e tam
to bylo prawdziwe ufo.
To bylo nieudane ladowanie marsjanskiego ladownika Earth PathFinder. Po
prostu balony sie nie nadmuchaly i sada przyglebila zamiast sie odbic jak
pilka. Spoko, za pare lat doleci druga wersja i ta jus pewnie wyladuje.

Widac ufoki nie rozpracowaly do konca zasady dzialania sad ktore im
wystrzelilismy  jakis czas temu. Tepaki dlugo sie ucza.

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------