Krupe i Jankowo Dolne

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Wto, 28 Gru 2004, 07:51:12 PST

> mam tylko VHS-C kamere wiec jakosc jest taka sobie. Jak to w normalnym VHS.

A nie mozesz od kogos pozyczyc cyfrowej kamery na kasety mini-DV?

Ale nawet i VHS-C niech bedzie, przynajmniej fragmenty bedziesz pozniej
nam mogl w internecie pokazac. Po przerobieniu na plik internetowy
roznica jakosci pomiedzy filmem z kamery cyfrowej, a kamery analogowej i
tak bedzie niezauwazalna.  Jakbys nie mial miejsca na swoim serwerze na
ten film, to u mnie sie go umiesci, no problem.

Daj znac jak bedzie przebiegalo czyszczenie, moze cos po drodze
zmodyfikujemy.

ak