Pingwin

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Śro, 25 Lut 2004, 10:05:55 PST

> zlez spadlo wiecej tegop bialego g... uniemozliwiajac totalnie
> kopanie i moje 2tyg ferie spedze bezowocnie...

Hehehe.
A tak na nartki to nie laska ?
Ja wlasnie wrocilem i jestem totalnie wypapowany.

A tak nawiasem powiem ze KTOS ma PONOC namierzony meteoryt 500-1000kg i bedzie go
wydobywac w lipcu. Nic wiecej nie wiem, ale jest to ciekawe i mam nadzieje byc przy tym :)

Poza tym, jeszcze przed wyjazdem postaram sie miec 1.2g plytke Dhofara 019 z marsa. Bede
ja oblamywal w/g zyczenia. Jak nie zdaze to bedzie w sam raz oferta na poczatek kwietnia.

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------