Spadl 100 tonowy meteoryt!

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Pon, 5 Sty 2004, 16:35:32 PST

> a ja sie spytam bo jeszcze sie nie wczytywalem co tam pisza o tym.
> Te 100 ton to przy wejsciu w atmosfere chyba a nie masa ktora mogla spasc.
> W kazdym razie jesli cos spadlo to ktos to widzial i w koncu do tego dojda gdzie

Juz znaleziono pierwsze fragmenty. W jednej z zagranicznych TV
pokazywano, ze je znaleziono w lesie, ktos tez sfilmowal lecacy bolid,
pieknie, bardzo jasno swiecil, wspanialy widok. Pokazywano na mapce
Hiszpanii, ze najwiecej spadlo kolo Santiago na polnocy i Walencji na pd-
wschodzie, ale drobniejsze spadki byly tez w wielu innych obszarach
polnocno-zachodniej i poludniowo-wschodniej Hiszpanii.

To co, jedziemy? ;)

ak