Katalog Meteorytów "From A to Z"

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Wto, 13 Sty 2004, 13:38:20 PST

Witam.
Wlasnie przyszla informacja ze zostala ukonczona druga edycja katalogu meteorytow OD A DO
Z.
Z powodu tego ze bede je sciagal, chce wiedziec kto z Was bylby chetny zeby miec jakies
pojecie ile tego kupic. Katalog jest w druku i bedzie do miesiaca gotowy.

Cena bedzie okolo 100zl ale to narazie orientacyjnie bo nie wiem czy dostane jakas znizke
za hurt i ile wyniesie wysylka. Za jedna sztuke chca 10$ przy zamowieniach poza USA.

Jesli ktos nie wie o co chodzi to opis tego katalogu jest na www.meteoryt.net dzial
literatura.
Katalog jest podreczny, zbindowany na sprezynce a nie klejony wiec nie ma mowy o
wypadajacych kartkach czy o tym ze ksiazka sie zamyka sama.
wymienionych jest 3400 meteorytów + (nowosc) 4000 saharyjsnich meteorytow (w wersji 1 bylo
ich moze 500). 275 stron. Polecam, bo sam nie wiem co bym zrobil gdybym nie mial
pierwszego wydania.
Jest klasyfikacja meteorytow, podzial np. ze wzgledu na date spadku/znalezienia, czyli od
prehistorycznych do najnowszych, podzial w/g kraju w ktorym spadl, itp. Jest dzial o
antarktycznych meteorytach ale bez ich spisu oczywiscie bo to by zajelo drugi tom.

czekam na info.

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------