Meteoryty z Marsa :)

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Wto, 13 Sty 2004, 13:59:10 PST

> mam nadzieje, ze sie mylisz ;>
> dzieki mniejszej gestosci atmosfery sporo malych powinno docierac tam
> do powierzchni i lezec niczym u nas na Antarktydzie lub Saharze ;)

Co do tego nie mam watpliwosci. Mialem na mysli, ze patrzac na obecnie
uzyskane zdjecia nie da sie na 99% powiedziec, ze ten i ten kamien to
bedzie meteoryt.

> Zauwazylem przynajmniej 3 kamyki dziwnie ciemniejsze, gladsze i
> bardziej blyszczace niz reszta...

No to od dzisiaj Cie bedziemy przezywali "Sokole Oko". ;)

> a jakie procesy tworza piasek i pyl?

Tam? Glownie wiatr uderzajcy tym co juz lata pod jego wplywem o to co
jeszcze nie. :)

ak