Gao-Guenie (d)

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Sob, 24 Sty 2004, 04:12:12 PST

Witam.
Mam szczescie do Gao. Co przesylka to cos ciekawego.
Tym razem jednak kupilem pietke Gao z USA bo jakos mi tak dziwnie wygladala, poza tym 301g
to jest najwieksze gao jakie udalo mi sie zdobyc.
Pietka przyszla i dalej mi sie nie podobala. Zrobilem test "na gao" i ten okaz go nie
przeszedl.
Znaczy to ze to nie jest Gao-Guenie. Natomiast od sprzedawcy sie dowiedzielem, ze okaz
zostal zakupiony z Gao-Guenie z Burkina. W takim razie wychodzi na to, ze mam w posiadaniu
juz nie tylko przyszle Gao (c) ale i Gao (d) :))
Dla nie wtajemniczonych Gao (b) to chondryt CR, (c) bedze L6 tak jak i (d)

Zdjecia dam dzis na strone ale okaz narazie nie do kupienia. Trzeba go sklasyfikowac

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------