Gao-Guenie (d)

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Sob, 24 Sty 2004, 04:47:44 PST

> O ile teraz cena tych Gao-nie-Gao wzrosnie, jak to szacujesz?

bez przesady, to zwykle badziewne H5 lub 6 (jednak nie L-ka), nic ciekawego, poza tym ze
pochodzi ze znanej juz elipsy lub z jej okolic, bo nie mozna powiedziec jak dalego poza
faktyczna elipse Gao, ci ludzie szukaja meteorytow.
Sek w tym ze oni nic innego nie widza tylko Gao. Jak cos wyglada inaczej to juz jest
problem, wiec takie NIE GAO to pod tym wzgledem jest rarytas. W sumie na jakies 9kg Gao
jakie do tej pory kupilem, byly 3 male okaziki z brekcja impaktytowa, jakies 30-40gram
tylko, i jeden 60gramowy L6 ktory dostalem w pierwszym kilogramie. Ten teraz jest jakby
poza tym, ale ponoc tez pochodzi z tej elipsy i w sumie brud na nim byl identyczny tylko
faktura skorupy mi sie nie podobala. W kazdym razie takiego Gao jeszcze nie widzialem
dlatego go wzialem.
Teraz  musze odciac plytke go badan i chyba to wszystko. Nie bede go rozcinal, bo szkoda.
I tak pierwotnie to byla pietka 600g tylko gosc jej nie sprzedal na aukcji, tzn cena nie
osiagnela jego minimum  to ja rozcial na pol i ta reszte mam ja.

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------