Rocznica spadku meteorytu pultuskiego.

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Czw, 29 Sty 2004, 15:34:53 PST

> W pr I pl radia wspomniano, ze dzisiaj (30 styczen) jest rocznica spadku
> meteorytu pultuskiego.

hehehe juz chyba nie maja o czym mowic :)

A z innej beczki
Podobno JEDNAK byl jakis spadek w Burkina Faso w zeszlym roku.
Wtedy myslalem ze sie gosciowi cos pomylilo ze spadkiem w Indiach zdajesie, ale teraz mi
napisal ze cos tam ma nowego i ze jest "mocniejsze niz Bilanga". Niestety poza tym
zformulowaniem i wysoka cena nie wiem co to moze byc. W kazdym razie podobno spadek byl
"gdzies" w poblizu elipsy Bilangi. Narazie nie wiem co z tego wyjdzie, usiluje sie cos
wiecej dowiedziec i wydebic pare gram, ale nie wiem.
On tak pisze po angielsku jak ja po chinsku wiec konwersacja jest na zasadzie "chyba TO
mial na mysli".

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------