Wielki jak dom ??

Kenny w tenbit.pl Kenny w tenbit.pl
Czw, 17 Cze 2004, 13:12:09 PDT

Marcinie nie badzmy smieszni :) spojrz prawdzie w oczy ty tesz masz czym wysadzac :)
wystarczy tylko odpowiednia wiedza ja takowa posiadam tylko ze jej nie wykozystuje  a glaza
zesmy nie ruszyli troche przywielki jest... a co do materialow hehe nawoz do trawy kupisz w
kazdym ogrodniaku rope na kazdej stacji bezynowej pozostaje ci tylko inicjator ale nie bede
sie na ten temat wypowiadal a co do wykopkow wyszedl  mi ostatnio piekny orzel pruski
1wojna :) niewiem czy pokazywalem jest na forum poszukiwaczy w dziale 1ww