BOLID NAD POLSKA

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Nie, 7 Mar 2004, 11:27:26 PST

W najblizszym meteoryci bedzie relacja Tomka Kurtza z wyprawy do Omanu !!
No a w kolejnym mozna sie spodziewac moich wypocin z wyprawy do Maroka.
Jak mi starczy baterii na aparat i GPS to bedzie poza 600 fotkami nasza dokladna trasa z
dokladnoscia do 5m :)) naniesiona na mape :))

Narazie tylko zeby mnie ktos zabral z tymi torbami kurna. Jutro wyjazd a sobie wyobrazcie
ze te Trole wszystkie siedza na gieldzie w Warszawie a jeden pojechal do Niemiec !!!!!! i
wroci jutro po poludniu. Tak ze kurna nikogo nie ma i narazie nie jade nigdzie hie hie

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com
http://www.Gao-Guenie.com      GSM +48(607)535 195
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~