Marcin nadaje z Maroka!

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Wto, 16 Mar 2004, 13:17:51 PST

Cze
pisze do was z Enfuru; calkiem na poludniu maroka: To co tu zobaczylem po
prostu powala.
Jest zarabiscie; zrobilismy juz jakies 1300km po Maroku. Meteorytow nie
mam narazie zadnych ale zaraz ide na zakupy do Aziz Habbibi hehe.
Klawiatura jest pojebana. Z zamiznione z W; A z Q; M jest kolo L paranoja:

Cieplo jest w sam raz; widoki czasami jak na Marsie; ludzie OK i nie ma
sie czego Bac JBA. Jedyne co zlapalem to narazie dlonie i uszka mi
spalilo i bede teraz popijal wapno na ta dolegliwosc: Jemy sklepowy
chlebek w formie 20cm plackow ktory jest super.

Na mineraly tu jest raj: Koledzy zaczynaja wymieniac prywatne rzeczy za
nowe okazy wiec mam ubaw jak cholera;

Zdjec mam mase choc mi jedna karta padla ale musze ja w domu sprawdwic to
pewnie zdjecia odzyskam;