Maroko

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 29 Mar 2004, 13:37:47 PST

Cze Panowie
Wlasnie siadlem do kompa i ....... kurde jakos dziwnie. Straszne ale oduczylem sie
siedenia przed tym zlomem. Niesamowite.

Ostatni email nie zapowiadal rewelacji bo nie mialem wtedy nawet ani jednego zlamanego L6.
Teraz moge powiedziec ze to co zaoferowal mi wspomniany Pan Habbibi powalilo mnie.

Mam 10kg NWA869 w okazach od 20g do 1kg w bardzo niskiej cenie. Pobije rekord polski
chyba.
Dodatkowo
Chondryt NWA801 CR
NWA753 R3.9 caly okaz
chondryt R4 Ouzina
Chondryt L3
Chondryt LL3.4     1kg
No i Panowie chondryt L7 ktory prawdopodobnie jako jedyny mam w swojej ofercie w tej
chwili.

Szczegoly i zdjecia wkrotce. Zapewniam ze nie sa to plytki paru gramowe tylko cale okazy
ktore musze najpierw pociac.

Dodatkowo mam jeszcze 3kg badziewia i 2 chondryciki po 200g ktore moga byc ciekawe ale nie
wiem co to jest.

W kazdym razie jesli ktos jest ciekaw, to bede w Lodzi na gieldzie w weekend. Czy w sobote
czy w niedziele to jeszcze nie wiem. Ale jak ktos jest zainteresowany meteorytami to bede
je miec przy sobie.

Pozdrawiam

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~