Maroko

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Wto, 30 Mar 2004, 08:15:59 PST

> A latwo w ogole jego chalupe znalazles, dobrze maja ulice i domy
> pozaznaczane, czy trzeba sie bylo dopytywac...?

tego Aziza to znalazlem bez problemu.
Erfud to dosc duze miasto. Hotel jest na ulicy gdzie jest pelno takich wynalazkow typu 4
gwiazdek

A u Mohameda kupowali mineraly i sie pytam o meteoryty. Po 3 dniach wracamy i byly dla
mnie :)

> Po ile puscisz? 400$/g?

200 moze a moze mniej. Nie mam pojecia. Nie chce zniszczyc ceny. W koncu chondrytow LL7
jest pare a L7 jest jeden i z TKW jakies 100-150g tylko wiec takie Zaklodzie sie moze
schowac.
Wlasnie zwazylem ze mam go nie 40 a 52g :)))))
Marokanska skrupulatnosc powala.

> Sprzedalbys moze dobrze te okruchy.

Jak chcesz to moge je miec na przyszly tydzien :))
To nie problem zamowic. Wcale nie trzeba jechac do Maroka.
Inna sprawa jak bym chcial 20kg NWA, bo wysylka droga.

> Znaczy szuka takich co maja i wiedza czego szukac. :)

Tam jest caly przemysl. Zreszta ja jeszcze do sahary nie dojechalem. Erfud to taki sklem
za murami sahary.

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com
http://www.Gao-Guenie.com      GSM +48(607)535 195
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~