2 nowe

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 15 Lis 2004, 13:20:32 PST

Juz kiedys walkowalismy ten temat :))) wydaje mi sie ze jest bardzo malo
prawdopodobne ze idac droga na ktorej lezy zapewne nie jeden kamien Mateusz
Szyszka podnosi akurat kamien ktory jest meteorytem a w dodatku wazy 9g. Juz
kiedys pisalem ze nie wierze w Jankowo Dolne a teraz po tej histori z
meteorytem Krupe tylko sie upewnilem co do swoich przekonan.

Ja wyraze tu swoja opinie prywatna.
Mnie to ZWISA czym jest Jankowo. Moze byc i Gibeonem,  wazne ze jest nowy
meteoryt :)))
Akurat z Krupe bym sie nie dziwil, bo oto z pare tygodni temu dowiedzielismy
sie ze Bartoshewitz zglosil polski meteoryt Podgrodzie o wadze 9g typ H4.
Tak wiec widac ze nie jest to niemozliwe znalezienie takiego czegos.

Fragment tego meteorytu bedzie mozna zobaczyc w Gliwicach. Cale 0.1g :)))
ale sam Rainer ma w kolekcji 3g w kawalku.

Co do Jankowa to puki sie nie zrobi badan w USA to chyba nie mozna na 100%
powiedziec ze to jest chemicznie 100% Morasko. Ale nim sie to zrobi trzeba
go oczyscic, zrobic odlew a potem uciac.
A przy ruchach Mateusza to bedzie to nie predko.

Nie mniej jednak mamy przepiekny meteoryt. Nie wiem, ale na morasko to mi to
nie wyglada. Przynajmniej nie na typowe. Te regmaglipty...

A tak poza tym, Artur, nie zazdroscil bys koledze co ? I to tak bezwstydnie
na forum publicznym, nieladnie. :-D

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com