2 nowe

Artur Janus artj w interia.pl
Pon, 15 Lis 2004, 13:38:08 PST

> Ja wyraze tu swoja opinie prywatna.
> Mnie to ZWISA czym jest Jankowo. Moze byc i Gibeonem,  wazne ze jest nowy
> meteoryt :)))
> Akurat z Krupe bym sie nie dziwil, bo oto z pare tygodni temu
> dowiedzielismy
> sie ze Bartoshewitz zglosil polski meteoryt Podgrodzie o wadze 9g typ H4.
> Tak wiec widac ze nie jest to niemozliwe znalezienie takiego czegos.
>
> Fragment tego meteorytu bedzie mozna zobaczyc w Gliwicach. Cale 0.1g :)))
> ale sam Rainer ma w kolekcji 3g w kawalku.
>
> Co do Jankowa to puki sie nie zrobi badan w USA to chyba nie mozna na
> [...]

Marcin to nie jest zazdrosc tylko nie lubie jak ktos ze mnie durnia robi :)))
Czy ty nie widzisz ze Mateuszowi dziwne historie sie przytrafiaja najpierw ten ul a teraz meteorycik na drodze. Pomijam fakt szukania przez niego z jedna reka w gipsie i kopanie dolkow odnosi sie to do Jankowa Dolnego. Ja tez szukam meteorytow i jakos nie jest to takie proste. Moze Mateusz ma wiecej szczescia niz ja ale czy
nie wydaje Ci sie ze te historie sa jakby z palca wyssane. Chyba przestane szukac :)))

Artur

Ponad 400 tysiecy kandydatow na meza? Poszukaj wlasnego!
>>> http://link.interia.pl/f183c