Czapki

romulus2 w neostrada.pl romulus2 w neostrada.pl
Wto, 16 Lis 2004, 11:21:40 PST

Na gieldzie w Monachium zostalem obdarowany przez amerykanskiego
kolekcjonera Edwina Thompsona bejzbolowka z napisem E.T. Meteorites.
Dlatego mi zaswiecilo swiatelko ze to przeciez jest super sprawa. Dlatego
bede robil swoje Polandmetowe oraz chce zrobic czapki z Logo PTMu takie
jakie mam na WWW czyli to niebieskie kolko. Jestem ciekaw ile osob by bylo
tym zainteresowanych, czyli ilu z Was bylo by gotowych zainwestowac
paredziesiat zlotych w czapke ? Mysle ze okolo 30-40zł bo samo przygotowanie
programu na tak skomplikowane logo to bedzie ze 150zł + czapka + nadruk.
Acha, napis bedzie WYSZYWANY nie malowany farba.
Chce tez zrobic kubki z logo PTMu, Polandmetu i obrazkami meteorytow :)
Mozliwe tez beda jakies T-shirty, koszulki itp :) wszystko wyszywane nie
malowane

Ja kupię wszystko co bedzie dobrej jakosci, fajne , gustowne i :) oczywiscie
w przystepnej cenie :))
Zachęcam wzsystkich do wyrażania opinii w tej kwestii ponieważ jak mniemam
im wiecej chetnych bedzie tym cena będzie bardziej przystępna .
A więc Panowie i Panie do komputerów ! A Marcin do ........... kalkulatora
:) i licz !
Czekam na jakiś szczegóły !

pzdr

Robert